مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-03اجتماعي

دروازه عتبات| از مشکلات عدم پذیرش برگ تردد در مرز تا پیگیری مسؤولین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، راهپیمایی عظیم اربعین فرصت بزرگی است تا همه شیعیان جهان با اشتیاق وارد شده و همه دستگاه های حاکمیتی وظیفه دارند که حضور مردم را در آن تسهیل کنند.

درخواست های بسیاری برای گذرنامه شده بود بنابراین تراکم صدور گذرنامه را داشتیم و از سویی دیگر مردم برای تمدید گذرنامه های خود باید هزینه می کردند؛ بر این اساس پلیس به همتایان عراق پیشنهاد داد گذرنامه هایی که تاریخ آن ها منقضی شده است با دریافت مهر 6 ماهه تمدید اجازه یک بار خروج از مرز به مقصد عراق را داشته باشند و در این مراسم معنوی شرکت کنند.

در نهایت برای این که فاصله صدور گذرنامه را کمتر کرده و هزینه کمتری به زائران تحمیل شود طی توافقی با طرف عراقی قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود ولی برخی از شهروندان از وضعیت سخت تردد زائران مبنی بر نپذیرفتن برگ گذر موقت از طرف کشور عراق خبر دادند.

معطلی زائران حسینی یکی از زوار اربعین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حالی که مسئولان ستاد اربعین از آمادگی کامل در مرزهای زمینی برای جابه جایی زائران اربعین خبر داده بودند اما امروز بسیاری از زوار در مرز مهران ساعت ها زیر آفتاب و هوای گرم معطل ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| از مشکلات عدم پذیرش برگ تردد در مرز تا پیگیری مسؤولین

دروازه عتبات| از مشکلات عدم پذیرش برگ تردد در مرز تا پیگیری مسؤولین